torstai 10. tammikuuta 2013

2013

En ole vetäytynyt blogieläkkeelle mikäli joku on ihmetellyt.

Vuoden 2012 loppu meni kohdaltani totaalisen överiksi herkuttelun ja nautiskelun osalta. Siksi teinkin uudenvuoden lupaukseni jo Marraskuussa ja päätin, että kunhan kaikki "pakolliset" kekkerit on kierretty alan tosissani opettelemaan toisenlaista elämää.

Muutos vie aikaa ja koska tarkoitukseni ei ole ainostaan laihduttaa vaan remontoida elintapojani pysyvästi olen päättänyt antaa itselleni hiukan armoa. Olen luonteeltani hedonisti enkä kykene kiduttamaan itseäni siten, että korvaisin ruoan ateriakorvikkeilla tai raahaisin itseni aerobic tunnille joka on yksi kamalimmista asioista joita voin kuvitella.

Siksi vuosi 2013 on pyhitetty etsimiselle. Maailmassa on oltava liikuntalaji joka ei saa minua näkemään punaista ja terveellinen syöminen on oltava mahdollista ilman nälkälakkoa (annoskoot!). Luvassa on siis edelleen ruokaa ja reseptejä joskin ehkä hiukan vähemmän pastaa kermakastikkeella.

Tavoitteena on alkaa pikapuoliin postailemaan näitä hiukan keppeempiä reseptejä myös tänne. Kunhan hetken ensin opettelen.

Siihen saakka! Oikein reipasta vuotta 2013 kaikille.





2 kommenttia:

  1. HEI!Mun blogissa on sulle haaste! :)

    VastaaPoista
  2. Sittenhän me Muru ollaan samalla meiningillä liikkeellä :).

    Mun elämäntaparemontti alkaa todenteolla kylläkin vasta Nykin reissun jälkeen, eli helmikuun puolessa välissä...

    En tahdo lähteä reissuun punnitsemaan ruokamääriä, tai käyttämään energiaani sen "terveellisimmän" Cheesecaken etsimiseen!

    Pus.

    VastaaPoista

Sivut